Etusivu0322 • HKG
Tingyi (Cayman Islands) Holding Corp
11,12 HKD
27. syysk., 16.08.28 UTC+8 · HKD · HKG · Vastuuvapauslauseke
OsakeListattu pörssissä HK
Viimeisin päätös
11,32 HKD
Päivän väli
10,86 HKD - 11,48 HKD
Vuoden väli
7,07 HKD - 11,48 HKD
Markkina-arvo
62,65 mrd. HKD
Keskim. volyymi
8,53 milj.
P/E-luku
16,82
Osinkotuotto
2,68 %
Ensisijainen pörssi
HKG
Pörssiuutiset
Taloustiedot
Tuloslaskelma
Tulot
Nettotulot
(CNY)kesä 2024Vuosittainen muutos
Tulot
20,60 mrd.0,72 %
Liikekustannukset
5,23 mrd.3,16 %
Nettotulot
942,66 milj.15,12 %
Nettovoittomarginaali
4,5814,50 %
Osakekohtaiset tulot
Käyttökate
2,36 mrd.17,49 %
Todellinen veroprosentti
26,58 %
Varallisuus yhteensä
Velat yhteensä
(CNY)kesä 2024Vuosittainen muutos
Käteinen ja lyhytaikaiset sijoitukset
13,12 mrd.−27,35 %
Varallisuus yhteensä
56,02 mrd.−5,54 %
Velat yhteensä
40,25 mrd.−7,80 %
Pääoma yhteensä
15,77 mrd.
Kantaosakkeet
5,63 mrd.
P/B-luku
5,10
Kokonaispääoman tuotto
6,65 %
Pääoman tuotto
11,96 %
Varojen nettomuutos
(CNY)kesä 2024Vuosittainen muutos
Nettotulot
942,66 milj.15,12 %
Varat toiminnoista
1,76 mrd.23,48 %
Käteinen sijoituksista
−35,35 milj.65,56 %
Käteinen rahoituksesta
293,71 milj.184,78 %
Varojen nettomuutos
2,02 mrd.106,98 %
Vapaa kassavirta
822,69 milj.3,97 %
Tietoja
Master Kong is the largest instant noodle producer in China. Established in 1991, Master Kong is a branded company headquartered in Shanghai and Tianjin. It specializes in the production and distribution of instant noodles, beverages, cakes, and relevant supporting industries. In 1996, it was listed in Hong Kong and is currently constituent of MSCI China Index and the Hang Seng China 100 Index. In 2019, Master Kong achieved revenue of 61.978 billion yuan, a year-on-year increase of 2.13%; achieved net profit of 3.331 billion yuan, a year-on-year increase of 35.22%. According to Nielsen, the sales volume of Master Kong instant noodles in 2019 accounted for 43.3% of market shares, ranking first in the market. According to Kantar, in 2019, Master Kong's juice ranks second in juice market penetration. Meanwhile, the penetration of Master Kong RTD tea reached 38%, 10 percentage points higher than the second. In November 2011, Master Kong and PepsiCo established a strategic alliance for the production and sales of all non-alcoholic beverages in China. Wikipedia
Toimitusjohtaja
Perustettu
1991
Henkilöstö
64 797
Haku
Tyhjennä haku
Sulje haku
Google-sovellukset
Päävalikko